poniedziałek, 24 lipca 2017

Album ślubny / Wedding album

Witajcie!
Na dzisiejszą inspirację na blog Filigranki przygotowałam album ślubny, który wykonałam dla koleżanki. Mieści on zdjęcia z jej ślubu sprzed kilku lat - w końcu doczekały swojej oprawy :) Róż i złoto to ulubione kolory Ani - myślę, że papiery które wybrałam idealnie tu pasują. 

Hello!
For today's inspiration on Filigranki blog I have prepared a wedding album which I made for my friend. It holds photos of her wedding which took place a few years ago. Pink and gold are Anna's favorite colors - I think the papers I chose are perfect here.


Główną ozdobę okładki stanowią tekturki z Filigrankowego sklepu, które pokryłam złotym pudrem do detali i embossobwałam na gorąco.

The main embellishment of the cover are chipboards from Filigranki store which I covered with super fine detail golden embossing powder.



Dodatkowo, na ostatniej karcie albumu, przygotowałam kopertę na część zdjęć, które nie znalazły miejsca w albumie, a pod spodem idealnie wkomponował się aforyzm o miłości.

 Additionaly on the last sheet of the album I prepared an envelope for some of the photos that did not find space in the album and underneath perfectly composed love aphorism.



Użyłam / I have used:


https://www.filigranki.pl/milosc/788-tekturka-album-1a.htmlhttps://www.filigranki.pl/napisy/44-tekturka-album-5a.html?search_query=album&results=1000https://www.filigranki.pl/narozniki/1980-tekturka-naroznik-duzy.html?search_query=naroznik&results=44



4 komentarze: