poniedziałek, 25 maja 2015

Komunijne klimaty cz. 2

Oto ciąg dalszy komunijnego tematu, gdzie chciałabym Wam pokazać kartki i album dla słodkich bliźniaków - Wiktorii i Kacpra. Kartki są dokładnie takie same jak w poprzednim poście, pudełka tym razem postanowiłam pomalować :) Jakość zdjęć mam nadzieję w niedalekiej przyszłości poprawić, jak tylko kupię aparat :)



 A oto album znacznych rozmiarów - największa do tej pory baza, na której pracowałam 25x20 cm. Cytaty wklejone w albumie kupicie tutaj, natomiast spersonalizowane napisy na okładce zamówiłam w Crafty Moly













 Ostatnie zdjęcie, gdzie chciałam pokazać Wam kwiatka mojej produkcji :) - tak, to ten największy zielony w środku kompozycji ;) pozostałe - to moje ulubione, od Scrapelki - zachęcam do polubienia jej bloga na FB.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz