czwartek, 4 maja 2017

Spontanicznie - pierwszy LO

Nie planowałam tego - bo nie umiem, nie wiem jak zacząć, nie mam takich mediów, nie mam odpowiedniego zdjęcia, nie mam gdzie przechowywać... zawsze miałam wymówkę, choć ta ostatnia jest jak najbardziej aktualna. 

Jednak wczoraj popołudniu, całkiem przypadkiem i niechcący ;) Karolina Bukowska namówiła mnie na takie tam wspólne mediowanie. W ogóle nie byłam przygotowana, naprędce wyciągałam jeszcze nieodpakowane, niedawno zakupione farbki, dopiero dzisiaj dodałam zdjęcie i w ten oto sposób powstał mój pierwszy LO, przed którym tak bardzo się broniłam ;) 




Kiedyś zrobię to jeszcze raz ;) Wam także polecam!

7 komentarzy:

  1. Jeżeli to jest spontaniczny pierwszy raz to aż strach pomyśleć jak Ty się rozkręcisz, cudnie Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Bożenko :) cały czas mam wrażenie, że jestem nierozkręcona, w głowie kłębią się tysiące pomysłów, tylko czasu na to wszystko mało. Widzę jednak, że media przypadły mi do gustu i chcę się nimi częściej bawić. Dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  2. Pierwszy!?!? Jestem pod ogromnym wrażeniem, jest wspaniały!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję za miłe słowa - mimo, że pierwszy to mam nadzieję, że nie ostatni ;)

      Usuń
  3. A layout bez "mediumów"...?? To dopiero hardcore, co nie? ;-)
    Twój piękny, kolory bajkowe <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Pierwszy, ale mam nadzieję, że jeszcze nam jakieś LO pokażesz, bo ten wyszedł bombowo!

    OdpowiedzUsuń