wtorek, 24 października 2017

Świąteczny shaker-box / Christmas shaker-box

Nie mogłam dłużej się powstrzymywać :) koniecznie chciałam użyć świątecznego shaker-boxa w swojej pracy i tak oto, w ramach inspiracji na blog Filigrnaki, powstała moja pierwsza świąteczna kartka.

I could not stop myself :) I really wanted to use Christmas shaker-box in my work and this is how I created my first Christmas card as my inspiration for Filigranki blog.


Tło kartki dodatkowo ozdobiłam stemplowanymi gwiazdkami i razem z tekturką pokryłam różnymi pudrami do embossingu. Główny element kartki stanowi shaker-box, który wypełniłam cekinami, brokatem i zamknęłam pod foliowym kółkiem. Kompozycję wokół kartki ułożyłam z wyciętych gałązek, liści i szyszek, tak by komponowała się z zimową kolekcją papierów i dodatków Studio Light, które znajdziecie w filigrankowym sklepie.

On the background I stamped some stars and both with chipboard I covered with different embossing powders. The main element of the card is a shaker-box that I have filled with sequins, glitter and closed under a circle cut out of foil. I laid out the composition around the shaker-box with cut twigs, leaves and cones so all would compose with the winter collection of  Studio Light papers and die-cuts which you can find in the Filigranki shop.




Produkty, których użyłam / Products I have used:

https://www.filigranki.pl/shaker-box/4858-shaker-box-bombka.html?search_query=shaker&results=21https://www.filigranki.pl/papiery-swiateczne/5023-woodland-winter-zestaw-papierow-36szt-15x15cm.htmlhttps://www.filigranki.pl/narzedzia/4623-nagrzewnica-do-embossingu-papermania.html?search_query=puder+do+embossingu&results=5








5 komentarzy:

  1. Ale piękne, klimatyczna kartka. Szalenie mi się podoba.

    Jednocześnie dodam, że mi ogromnie żal ciąć te cudowne zimowe papiery ze Studia Light.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, ja też przyznaję, że te papiery długo obracam w swoich rękach zanim pójdą pod nóż... jednak stwierdziłam, że koniec z domowym muzeum! zaczynam wszystko ciąć bez żalu :D może zaczną się w końcu mieścić ;)

      Usuń
  2. Aniu, karteczka jest przepiękna,cudowny klimat stworzyłaś:)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu ♥

    OdpowiedzUsuń